Tiden flyver, og det er snart sommer
Vi har netop haft studieturs-uge, hvor en gruppe har været i København med overnatning og gode oplevelser, mens en gruppe har haft program herhjemme og taget på dagsture.
Vi har også haft stor STU-fest med andre STU-steder i Aarhus.
I den kommende tid har vi almindeligt skema, praktikker og dimission inden vi siger god sommerferie d. 1. juli.
Skal du starte STU til vinter eller i foråret, er du velkommen til at kigge forbi til en rundvisning og en snak på Parat til Start.
Du kan også få en skolepraktik i 2-5 dage. Her kan du få prøvet, om skolen er noget for dig. Kontakt os og lav en aftale.